خبرهای داغ:
  دومین اردوی راهیان پیشرفت با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی و مسئولان شهری محمدیه، اصحاب رسانه و شورای دانش آموزان مدارس: حکاک، سمیه، مرتضوی و ذاکری با هدف بازدید میدانی دانش آموزان و آشنایی با دستاوردهای مدیریت شهری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۲۵۴۳
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۹

قزوین- به گزارش خبرگزاری بسیج، در این برنامه از قسمت‌های مختلف شهرداری محمدیه، ترمینال و پایانه مسافربری، سازمان حمل و نقل عمومی و اتاق مونیتورینگ، سازمان مدیریت و خدمات شهری، مکان های نصب سطل زباله مکانیزه، پسماند منظر شهری محمدیه، پارک ۱۱هکتاری شهر محمدیه در منطقه دو، بزرگترین پارکینگ درون شهری استان در مهرگان و جاده سلامت بازدید به عمل آمد. 

 در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین علی مردانی رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی شورای اسلامی شهر محمدیه گفت: هدف از برنامه‌ها شناخت پروژه‌هایی است که در سطح شهر در این سه سال اخیر مشاهده می‌کنید و همچنین شناسایی استعدادهای دانش آموزان در این بازدیدهای میدانی ست تا از نظرات و ایده‌های آنها در اداره بهتر شهر بهره ببریم.

وی ادامه داد: محمدیه از منظر شهرسازی هفتمین شهر در کشور می‌باشد؛ بودجه امسال شهرداری محمدیه ۲۰۰ میلیارد تومان بود؛ ولی بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه محقق گردید و ۷۰۰ میلیارد تومان به بانک زمین اضافه شد.

در این ادامه این بازدید مهدی روشن از اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه و نماینده شورا در سازمان حمل و نقل گفت: زمینی به مساحت ۴۴۰۰ متر از طرف سازمان راه و شهرسازی و توسط سازمان تامین اجتماعی تامین گردیده است که به زودی یک درمانگاه تخصصی برای شهر مهرگان تاسیس خواهد شد.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی در فاز اول ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته که در فازهای بعدی برای تجهیزات بیشتر بالطبع اعتبارات آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد که ۱۰ میلیارد تومان برای تامین زمین و مابقی برای ساخت آن در نظر گرفته شده است.

 مهدی روشن‌ در ادامه بازدید از پارک ۱۱ هکتاری شهر محمدیه در منطقه ۲ اظهار کرد: با پیشنهاد اعضای شورای اسلامی شهر مبنی بر تبدیل فضایی جهت احداث باغ قرآنی در پارک شهر به باغ خانواده قرآنی مقرر شد با توجه به ردیف بودجه مشخص شده، فضای مذکور توسط شهرداری  طراحی ، ساخته و سپس بهره‌برداری شود که تا کنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. 

در ادامه این بازدید حسن فرخ رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه گفت: با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر عملیات احداث ۱۰۵ واحد تجاری در قالب یک مجتمع تجاری آغاز شد و با توجه به زمان بندی صورت گرفته از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد: این مجتمع تجاری، دارای ۱۰۵ مغازه در بخش های تعمیرگاهی، عرضه قطعات و لوازم یدکی، سرویس بهداشتی، رستوران و فروش میوه و تره بار خواهد بود.

وی تصریح کرد: ما در مهرگان مشکل بحث تعمیرگاهی داشتیم که با کمک شهردار و اعضای شورای اسلامی تا برج هفت امسال افتتاح می‌شود و یکی از پروژه‌هایی ست که شهر مهرگان واقعاً به آن نیاز داشت.

لازم به ذکر است؛ اجرای ۵۰ هزار تن آسفالت شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به متراژ ۴۰۰ هزار مترمربع، راه‌اندازی مجتمع بیتاکیش در راستای ایجاد درآمد پایدار، احداث چمن مصنوعی اول فوتبال در منطقه سوم محمدیه، بتن ریزی پیاده‌روهای سطح شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان، احداث دوم آتش نشانی مهرگان، احداث پارک شهر محمدیه، احداث پارک سوار، تجهیز پارک‌های بانوان محمدیه و مهرگان به اتاق کودک و مادر، لوله گذاری و پوشاندن انهار سطح شهر محمدیه، احداث ایستگاه دوم آتش نشانی مهرگان، رنگ آمیزی جداول سطح شهر محمدیه و غیره از جمله اقدامات شهرداری محمدیه از سال ۱۴۰۰ تاکنون می‌باشد.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها